فاران سنگ
خانه / سنگ نما / انواع سنگ نما | زیباترین و شیک ترین طرح های روز دنیا

انواع سنگ نما | زیباترین و شیک ترین طرح های روز دنیا

برای نمای بیرونی ساختمان معمولاً سنگ های تزئینی را به کار می برند که از نظر شکل ظاهری، رنگ و درجه کیفی انواع مختلفی دارند. ایران از جمله بزرگترین تولید کنندگان زیباترین و شیک ترین سنگ های نما در دنیا به شمار می رود. برای خرید انواع سنگ نما در طرح های روز دنیا و شیک، بهترین روش ها کدامند؟ آیا از ویژگی، خصوصیت و کاربرد سنگ تزئینی مناسب نمای ساختمان های مسکونی و اداری اطلاعات دقیق و کاربردی دارید؟

انواع سنگ نما | زیباترین و شیک ترین طرح های روز دنیا

خرید و فروش سنگ های ساختمانی برای نما

خرید و فروش سنگ های ساختمانی برای نمادر کشور از انواع مصالح ساختمانی برای داشتن نمای زیبا و عامه پسند بهره می برند. امروزه کامپوزیت ها، نماهای شیشه و سنگ جزء پرطرفدارترین مدل های به روز در دنیا به شمار می روند. در ایران خرید و فروش انواع سنگ نمای ساختمان نسبت به دیگر مصالح گسترش بیشتری دارد چرا که اکثر مردم ترجیح می دهند، نمای ساختمان آنها سنگ های براق و زیبا باشد.

البته گستردگی تولید و عرضه انواع سنگ نیز در انتخاب آن به عنوان نما و کاربرد در نقاط مختلف ساختمان بی تاثیر نیست. امروزه شهرهای یزد و اصفهان بزرگترین تولید کنندگان سنگ های ساختمانی نما در کشور به فروش می روند. از  این رو بیشترین خرید و فروش این محصول به صورت عمده و حجم بالا نیز در این مناطق صورت می گیرد.

انواع نما های سنگی ساختمان مسکونی

انواع نما های سنگی ساختمان مسکونینماهای سنگی نسبت به دیگر مدل طول عمر بیشتری داشته و از نظر سازگاری با شرایط محیطی اولویت و کارآیی بالاتری دارد. هر چند قیمت نمای سنگی ساختمان ها بسیار گران تر از نمای چوبی و شیشه ای است اما به علت کیفیت و زیبایی، بیشتر افراد این مدل ها را انتخاب می کنند.

برخی از پرطرفدارترین و در عین حال باکیفیت ترین انواع نماهای سنگی ساختمان مسکونی عبارتند از:

  1. نمای مرمری ساختمان: سنگ های مرمری به علت قابلیت صیقل پذیری بالا یکی از زیباترین انتخاب ها برای نمای ساختمان بوده و طول عمر بالایی دارد.
  2. نمای گرانیتی ساختمان مسکونی: سنگ های گرانیتی مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی و به ویژه آب را دارا می باشند. از این رو برای استفاده به عنوان نما، گزینه مناسبی در مناطق مختلف هستند.
  3. نمای تراورتن ساختمان: سنگ های تراورتن از نظر شکل ظاهری و رنگ تنوع بالایی دارند و از این رو طی سالهای اخیر به یکی از پرطرفدارترین سنگ های ساختمانی بدل شده است.

شیک ترین سنگ ها برای نمای ساختمان

شیک ترین سنگ ها برای نمای ساختمانهمانطور که می دانید سنگ های آذرین و رسوبی به عنوان سنگ های نمای ساختمان شناخته می شوند که زیر مجموعه های زیادی را دارار می باشند. در هنگام انتخاب و خرید سنگ مناسب برای نمای ساختمان باید عوامل محیطی منطقه، مسکونی یا اداری بودن ساختمان، مناسب بودن سنگ برای اجرای طرح مورد نظر، ضخامت، کارآیی و قیمت را در نظر بگیرید. امروزه اکثر خریداران به دنبال شیک ترین انواع سنگ ساختمانی به ویژه برای نمای بیرونی منزل خود هستند.

اگر فاکتور قیمت برای شما اهمیت زیادی ندارد به ترتیب می توانید سنگ های زیر را برای نمای ساختمان خود انتخاب و خریداری نمایید:

  • سنگ تراورتن نما
  • انواع سنگ مرمر
  • سنگ های گرانیتی
  • سنگ کوارتزیت

البته انتخاب سنگ های ساختمانی می تواند سلیقه ای باشد اما باید با مشاوره از کارشناسان و فروشندگان معتبر، بهترین و مناسب ترین نوع سنگ را تهیه کنید.

پخش و توزیع سنگ نمای ساختمان در سراسر کشور

پخش و توزیع سنگ نمای ساختمان در سراسر کشورایران سومین تولید کننده جهانی انواع سنگ های تزئینی است و به همین علت میزان عرضه این محصول در بازار داخلی با حجم بالایی صورت می گیرد. در سراسر کشور نمایندگی فعال در زمینه عرضه این محصولات فعالیت دارند. برای انتخاب بهتر و دقیق تر سنگ های تزئینی می توانید از این مراکز اقدام به تهیه کاتالوگ سنگ ساختمانی نمود و در نهایت بر حسب اطلاعات تخصصی ذکر شده در آن نمونه مناسب با سلیقه و بودجه خود سفارش و خریداری کنید.

البته توجه کنید که ضخامت و اندازه سنگ نیز برای بکارگیری در نمای ساختمان اهمیت ویژه ای دارد. شرکت های پخش و توزیع همواره بهترین و بیشترین اطلاعات را در این زمینه دارا می باشند. به عنوان مثال ضخامت سنگ تراورتن برای نمای ساختمان دارای ضخامت تقریبی ۱٫۵ سانتی متر می باشد. هر چند این رقم می تواند تا چهار سانتی متر متغیر باشد.

نکته آخر اینکه امروزه توزیع، پخش و فروش انواع سنگ ساختمانی به صورت عمده و قیمت تولیدی در نمایندگی های پخش آنلاین و اینترنتی با تنوع بالا و حجم گسترده ای صورت می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد مهدی محیطی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09129441329
mobile icon شماره پشتیبان: 09032932500
telegram icon کانال تلگرام: faranstone@
email icon پست الکترونیکی: Faranstones@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید سنگ مرمر نما ارزان قیمت

سنگ مرمر نما یک نوع سنگ ساختمانی است که بیشتر برای نمای خارجی استفاده می شود. خرید این محصول به صورت مستقیم و عمده باعث می شود تا مشتریان بتوانند محصول مورد نیا

دیدگاهتان را بنویسید