فاران سنگ
خانه / سنگ کف / قیمت سنگ کف خانه | ارزان ترین برند ها در بازار کشور

قیمت سنگ کف خانه | ارزان ترین برند ها در بازار کشور

نمای کف ساختمان همانقدر باید زیبا و جذاب باشد که نمای داخلی و دکوراسیون اهمیت می دهید. از این رو برای انتخاب و خرید سنگ و سرامیک کف باید مولفه ها و فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین محصول را مناسب با بودجه خود تهیه کنید. در بازار کشور انواع این محصول با درجات کیفی و تنوع طرح و رنگ عرضه می شوند. در این میان برای برخی از خریداران قیمت سنگ کف خانه اهمیت زیاد دارد و همواره به دنبال ارزان ترین برندها می باشند. آیا می دانستید روش های زیادی برای خرید بهترین و باکیفیت سنگ کف خانه با قیمت های ارزان وجود دارد؟قیمت سنگ کف خانه | ارزان ترین برند ها در بازار کشور

خرید شیک ترین سنگ کف های موجود در بازار

خرید شیک ترین سنگ کف های موجود در بازارشیک بودن سنگ کف تنها با انتخاب گران ترین مدل های موجود در بازار به دست نمی آید. برای اینکه سنگ و سرامیک کف پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خواب شما زیبایی خیره کننده ای داشته باشد، باید آن را متناسب با رنگ دیوارها، نوع طراحی ساختمان و هم چنین دکوراسیون خانه انتخاب نمایید.

امروزه انواع شیک ترین سنگ های کف خانه به صورت سه بعدی، ساده، فانتزی و سنتی تولید می شوند که خرید آنها باید متناسب با فاکتورهای بالا و هم چنین سلیقه شما صورت گیرد. توجه کنید که انتخاب مرکز خرید معتبر و فروشندگان حرفه ای که نقش مشاوره را نیز دارند، کمک شایانی در رضایت شما خواهد داشت.

انواع سنگ های مناسب برای کف ساختمان

انواع سنگ های مناسب برای کف ساختمانایران به واسطه منابع معدنی متعددی که دارد، از جمله بزرگترین تولید کنندگان و تامین کنندگان انواع سنگ در سطح جهانی شناخته شده می باشد. به همین علت تنوع محصولات در این زمینه بسیار زیاد بوده و به راحتی در بازار سراسر کشور خواهید توانست زیباترین سنگ های مناسب کف ساختمان را خریداری کنید.

به طور کلی اگر از نظر بودجه و هزینه محدودیتی ندارید می توانید انواع سنگ کف پذیرایی را از مدل های سنگ های طبیعی انتخاب نمایید. برخی از باکیفیت ترین انواع سنگ های طبیعی که برای بکارگیری در کف خانه مناسب هستند، عبات است از:

  • انواع سنگ مرمریت
  • انواع سنگ های گرانیتی
  • سنگ های تراورتن
  • سنگ آهک

البته مدل های مختلفی از این سنگ های طبیعی در بازار عرضه می شوند که هر کدام ویژگی های تخصصی خود را داشته و امکان سفارش سایز دلخواه شما از طریق نمایندگان فروش آنها نیز امکان پذیر است.

لیست قیمت سرامیک در طرح های مختلف

لیست قیمت سرامیک در طرح های مختلفعلاوه بر سنگ های طبیعی، انواع سرامیک ها نیز انتخاب مناسب و در عین حال مقرون به صرفه تر از سنگ ها برای کف خانه شما خواهند بود. یکی از ویژگی های سرامیک ها امکان تولید آنها در سایز، طرح و رنگ های مختلف هستند که همین امر موجبات تنوع عرضه آنها در قیمت های مختلف نیز شده است.

قیمت سرامیک بر اساس فاکتورهای کیفی مانند ضخامت، کیفیت مواد اولیه تولیدی و برند آن تعیین می شود. فاکتورهای کمی مانند رنگ، سایز، میزان حجم سفارش و طرح دار یا ساده بودن سرامیک نیز بر تعیین قیمت آنها تاثیر مستقیم دارند.

لسیت قیمت سرامیک درجه یک و پرفروش با برندهای معتبر را می توانید از شرکت های تولیدی، نمایندگان فروش، تامین کنندگان و فروشندگان محلی فعال تهیه نمایید. گفتنی است که امروزه نمایندگان فروش آنلاین بهترین منبع برای دسترسی به قیمت ها و اطلاع از تولیدات جدید در این صنعت به شمار می روند.

صادرات بهترین نمونه های سرامیک کف

صادرات بهترین نمونه های سرامیک کفبهترین نمونه های سرامیک کف خانه در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت و دما مقاومت بالایی دارند، لیز نیستند و در طرح هایی بسیار زیبا و متنوع تولید می شوند. ایران به عنوان بزرگترین صادر کننده سرامیک در منطقه خاورمیانه توانسته انواع بهترین مدل های این محصول را به بازارهای جهانی عرضه نماید. سرامیک های کف حمام، آشپزخانه و دستشویی در سایزهای کوچک و با طرح های فانتزی و مدرن در کنار سرامیک های درجه یک مناسب کف پذیرایی و مکان های عمومی و اداری از جمله محصولات متنوع صادراتی در این حوزه محسوب می شوند.

نکته پایانی اینکه قیمت سنگ مرمریت و دیگر سنگ های طبیعی به مراتب گران تر از نرخ انواع سرامیک های مناسب برای کف خانه هستند اما همواره باید کاربردی ترین و زیباترین محصول را به ویژه برای کف سالن های پذیرایی خود انتخاب نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد مهدی محیطی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09129441329
mobile icon شماره پشتیبان: 09032932500
telegram icon کانال تلگرام: faranstone@
email icon پست الکترونیکی: Faranstones@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید