فاران سنگ
خانه / سنگ مرمر / خرید عمده سنگ مرمر برای نمای ساختمان

خرید عمده سنگ مرمر برای نمای ساختمان

نما جز اصلی ساختمان است که در جلوه و زیبایی آن تاثیر بسزایی دارد به همین دلیل باید در انتخاب مصالح توجه زیادی کنید. سنگ مرمر جز بهترین مصالح بوده که در نمای داخلی و خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. این سنگ دارای رنگ های متنوع بوده و مقاومت بالایی در مقابل نوسانات جوی و رطوبت دارد. خرید و فروش این مصالح به صورت عمده و جزیی انجام می شود و در خرید سنگ مرمر عمده نرخ محصول مناسب تر است. خرید عمده سنگ مرمر برای نمای ساختمان

سنگ مرمر سفید اصل چه مشخصاتی دارد؟

سنگ مرمر سفید اصل چه مشخصاتی دارد؟ سنگ مرمر سفید دارای مشخصاتی منحصر به فرد است که این امر باعث تمایز و برتری آن نسبت به نمونه های مشابه شده است. سنگ مرمریت نما سطحی صاف و براق دارد به همین دلیل در محیطی که کار می شود جلوه آن را دو چندان می کند. رنگبندی آن متنوع بوده و اغلب به صورت سیاه و سفید است که جنبه تزیینی هم دارد.

میزان ضخامت در این سنگ بالا بوده به همین دلیل در شرایط سخت بهترین بازدهی را از خود نشان می دهد. لبه های آن نرمی خاصی داد و به شکل پازل کنار هم قرار می گیرند. این مدل ها قابلیت صیقل پذیری بالایی دارند و می توان آن را به سایزهای مختلف تبدیل کرد.

سنگ سفید اصل بالاترین سطح کیفی را دارد و به زیبایی نمای داخلی و خارجی کمک زیادی می کند. این نمونه ها در مساجد و اماکن مذهبی و تاریخی هم مصارف زیادی دارند. وزن سبک از دیگر مشخصات این محصول به شمار می رود.

نازل ترین قیمت خرید سنگ مرمر سیاه

نازل ترین قیمت خرید سنگ مرمر سیاه نازلترین قیمت سنگ مرمر سیاه در فرآیند تولید سنگ ساختمانی و بر اساس معیارهایی چون کیفیت و سایز و نوع آن مشخص و بر روی بسته بندی محصول درج می شود. در این صورت مشتری می تواند به راحتی خرید خود را انجام دهد. هر چه کیفیت بالاتر باشد علاوه بر کارایی و دوام بیشتر نرخ بالاتری را هم به خود اختصاص می دهد.

این نرخ در سال های مختلف متفاوت بوده و به دلیل تورم و شرایط حاکم بر بازار طی سال های اخیر افزایش زیادی پیدا کرده است که با توجه به گذر زمان امری طبیعی است اما بر بازار خرید و فروش تاثیر زیادی می گذارد.

قیمت این محصول اولین عاملی است که خریداران در زمان انتخاب به آن توجه می کنند. هر چه قیمت این کالا کاهش پیدا کند، میزان تقاضا برای خرید این محصول افزایش خواهد یافت. به طور کلی استفاده کنندگان تمایل دارند محصولی با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمایند. قیمت سنگ مرمر براق و زیبا در بازار های داخلی به قیمت سهام این محصول در بورس بستگی دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد مهدی محیطی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09129441329
mobile icon شماره پشتیبان: 09032932500
telegram icon کانال تلگرام: faranstone@
email icon پست الکترونیکی: Faranstones@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی فروش سنگ مرمر تراورتن ترا اونیکس

امروزه به دلیل ساختن برج های بلند و ساختمان های متفاوت به نسبت گذشته ها مصالح از فروش بالاتری برخوردار است و سنگ های مرمر هم نوعی از مصالح ساختمانی هستند که این

دیدگاهتان را بنویسید