فاران سنگ
خانه / سنگ مرمر / مراکز خرید سنگ مرمر مشهد باکیفیت

مراکز خرید سنگ مرمر مشهد باکیفیت

سنگ مرمر مشهد یک سنگ بسیار مقاوم و با کیفیت است که در ساختمان سازی استفاده می شود. این سنگ ویژگی های خاصی دارد که باعث می شود یک انتخاب بسیار مناسب برای ساختمان سازی باشد. تولید این محصول توسط برند های مختلفی انجام می شود و کیفیت های متنوعی دارد.

مراکز خرید سنگ مرمر مشهد باکیفیت

بارزترین ویژگی سنگ مرمر مشهد

بارزترین ویژگی سنگ مرمر مشهدسنگ مرمر یکی از مهم ترین مواد اولیه مربوط به ساختمان سازی است. این سنگ ویژگی های خاصی دارد. از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به استحکام بالا، تحمل حرارتی زیاد، مقاومت در برابر تنش های محیطی و در برابر شکستگی و ترک خوردگی می باشد.

این سنگ به وفور در طبیعت یافت می شود و به صورت خام و به صورت مصنوعی و پرداخته شده، استفاده می شود. سنگ مرمر یک سنگ دگرگون شده است که رنگ های بسیار زیاد و متنوعی دارد. پایه اصلی این سنگ ها از جنس اهک است که در ترکیب با کانی های مختلف به صورت رگه رگه نیز یافت می شود.

به عنوان مهم ترین ویژگی سنگ مرمر مشهد نیز همچون سنگ مرمریت کاشان می توان به صاف بودن و قابلیت صیقل پذیری بالا آن اشاره کرد. این سنگ ها معمولا رنگ های روشن و شفاف دارند و دارای سطح درخشان می باشند. استفاده از این سنگ ها برای دکوراسیون خانه و ساخت ظاهر ساختمان به فراوانی انجام می شود. این سنگ ها حساسیت زا نیستند و گرد و غبار دار در خود حفظ می کنند.

قیمت سنگ مرمر مشهد به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت سنگ مرمر مشهد به چه عواملی بستگی دارد؟قیمت خرید انوع سنگ مرمر مشهد نظیر سنگ مرمریت دهبید به عوامل مختلفی بستگی دارد. قیمت گذاری این محصول توسط کارشناسان مربوطه در کارخانه انجام می شود. اما شرایط بازار نیز بر روی قیمت این محصول اثر گذار است.

یکی دیگر از عوامل مهم تعیین کننده قیمت سایز و ابعاد سنگ است. هر چقدر سنگ ضخیم تر و سنگین تر باشد، قیمت آن گران تر است و البته ماندگاری طولانی تری دارد.

مشتریان می توانند برای کاهش هزینه های مصرفی، خرید خود را به صورت کلی و عمده انجام دهند. این امر باعث می شود سود کمتری به سنگ ها تعلق بگیرد و قیمت آن ها ارزان تر شود.

مشتریان می توانند برای خرید این محصول به همین سایت مراجعه کنند. در این سایت انواع مختلف سنگ ها با طراحی های متنوع و قیمت های مختلف موجود می باشد. بنابراین مشتریان می توانند سنگ مورد نظر خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری انتخاب کنند و سفارش دهند. توزیع کننده این محصول نیز وظیفه دارد سفارش مشتری را در اسرع وقت به تمام نقاط کشور ارسال کند. این محصول در بسته بندی های مناسب و با ماشین های مخصوص به دست مشتریان می رسد. نقل و انتقال این کالا امر بسیار مهمی است و باید به گونه انجام شود که کالا با سلامت کامل و با کیفیت اولیه به دست مشتری برسد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد مهدی محیطی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09129441329
mobile icon شماره پشتیبان: 09032932500
telegram icon کانال تلگرام: faranstone@
email icon پست الکترونیکی: Faranstones@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی فروش سنگ مرمر تراورتن ترا اونیکس

امروزه به دلیل ساختن برج های بلند و ساختمان های متفاوت به نسبت گذشته ها مصالح از فروش بالاتری برخوردار است و سنگ های مرمر هم نوعی از مصالح ساختمانی هستند که این

دیدگاهتان را بنویسید