فاران سنگ
خانه / سنگ مرمر / فروش عمده سنگ مرمر پرتقالی بجنورد

فروش عمده سنگ مرمر پرتقالی بجنورد

سنگ مرمر پرتقالی بجنورد به صورت عمده به فروش می رسد. این نوع سنگ از زیباترین و جذاب ترین نوع مرمر در جهان بوده که تنها در برخی از کشورها از جمله ایران یافت می شود. سنگ مرمر بجنورد کیفیت بسیار بالایی دارد و هر ساله حجم بالایی از آن به کشورهای دیگر صادر می شود. تنوع رنگی بالای این نوع مرمر به دلیل وجود املاح گوناگون از جمله آهن، آلومینیوم و منیزیم موجود در آن می باشد. صیقل پذیری این سنگ مرمر بالاست و برای استفاده در دکوراسیون داخلی گزینه مناسبی است.

فروش عمده سنگ مرمر پرتقالی بجنورد

اطلاعاتی مهم در مورد سنگ مرمر پرتقالی

اطلاعاتی مهم در مورد سنگ مرمر پرتقالی

سنگ مرمر پرتقالی از جذاب ترین انواع سنگ مرمرهایی بوده که تاکنون در جهان شناخته شده است. بهترین نوع این سنگ مرمرها در معادن ایران و ایتالیا یافت می شود که از نظر رنگ، سنگ مرمرهای ایرانی تنوع بیشتری دارند.

بهترین نوع آن در ایران، سنگ مرمریت ممتاز می باشد و در استان خراسان و شهرستان بجنورد یافت می شود. از مهمترین خصوصیات آن می توان به مقاومت بالا، تنوع رنگی زیاد، بافت پیچیده و تخلخل اشاره نمود.

کم و زیاد شدن میزان اکسید آهن موجود در این سنگ مرمر علت اصلی تغییر رنگ آن از نارنجی تا زرد می باشد. به راحتی می توان آن را صیقل داد. مرمر پرتقالی قابلیت عبور نور را دارد و از این رو در طراحی دکوراسیون های مدرن امروزی جایگاه ویژه ای دارد.

بیشترین کاربرد این سنگ در ساختمان شامل موارد زیر می باشد.

  • پوشش دیواره هتل ها و تالارها
  • به عنوان کفپوش لابی هتل های چند ستاره هم استفاده می شود.
  • در تزئینات دکوراسیون های داخلی هم جایگاه ویژه ای دارد.

استفاده از سنگ مرمر پرتقالی می تواند زیبایی فضای مسکونی را چند برابر کرده و علاوه بر این زیبایی، آرامشی خاص را به محیط هدیه کند. در بیشتر ساختمان های لوکس امروزی می توانید ردپایی از این سنگ بیابید.

خرید انواع سنگ مرمر پرتقالی

خرید انواع سنگ مرمر پرتقالی

خرید سنگ مرمر پرتقالی و دیگر انواع این سنگ نظیر سنگ مرمریت چینی را می توانید به صورت مستقیم انجام دهید. سنگ مرمر از نظر تنوع رنگی می تواند پاسخگوی هر سلیقه ای باشد. قیمت این نوع سنگ مرمر با توجه به ابعاد، ضخامت سنگ و طرح و نقوش موجود در آن متغیر است. با این حال فروش سنگ پرتقالی همیشه رونق داشته است چرا که خاص پسندان ترجیح می دهند دکوراسیون متفاوتی را برای خود انتخاب کنند.

خرید را می توانید به روش اینترنتی هم انجام دهید. کافیست نوع سنگ و ابعاد مورد نیازتان را سفارش دهید و سپس در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. از آنجا که قیمت این نوع سنگ مرمر بالاست، خریداران خاص خود را نیز دارد و کسانی که به دنبال ایجاد ساختمان های لوکس با سنگ های کمیاب هستند، سنگ مرمر پرتقالی را در اولویت خرید خود قرار می دهند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد مهدی محیطی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09129441329
mobile icon شماره پشتیبان: 09032932500
telegram icon کانال تلگرام: faranstone@
email icon پست الکترونیکی: Faranstones@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی فروش سنگ مرمر تراورتن ترا اونیکس

امروزه به دلیل ساختن برج های بلند و ساختمان های متفاوت به نسبت گذشته ها مصالح از فروش بالاتری برخوردار است و سنگ های مرمر هم نوعی از مصالح ساختمانی هستند که این

دیدگاهتان را بنویسید