فاران سنگ
خانه / سنگ مرمر / فروش سنگ مرمر صادراتی به صورت عمده

فروش سنگ مرمر صادراتی به صورت عمده

همان طور که می دانید خرید و فروش سنگ مرمر صادراتی به صورت عمده هم برای فروشنده سود آور بوده و هم برای خریدار آن مقرون به صرفه تر می باشد.امروزه این سنگ با توجه به محبوبیت زیادی که دارد، از بازار فروش خوبی برخوردار شده است.

فروش سنگ مرمر صادراتی به صورت عمده

آنچه باید راجع به سنگ مرمر صادراتی

آنچه باید راجع به سنگ مرمر صادراتی

استفاده از سنگ ها همواره در طول تاریخ توسط افراد برای مقاومت بیشتر و زیبایی ساختمان ها مورد نظر بوده است. همان طور که می دانید پادشاهان برای نشان دادن شکوه و جلال و قدرتمندی خودشان همواره از این سنگها به عنوان نمای زیبای کاخ های خود استفاده می کردند.

به طور کلی می توان گفت سنگ مرمر از جمله سنگ هایی است که از دگرگونی سنگ آهک بوجود آمده است. از این سنگ به طور گسترده ای در صنعت مجسمه سازی و ساختمان سازی استفاده می شده است. ایرانی ها نیز علاقه خاصی به این سنگ داشته و دارند. به همین دلایل معمار ایرانی که تاج محل هندوستان را بنا نهاد، با استفاده از این سنگ در تزئین آن استفاده نموده است.

این سنگ را امروزه در بازارهای جهانی به عنوان سنگ «انیکس» نیز می شناسند. یکی از مهمترین ویژگی هایی که این سنگ را محبوب نموده است، عبور نور از دل آن می‌باشد. در واقع این سنگ با عبور نور از خود سبب ایجاد جلوه بسیار زیبایی می شود.

در حال حاضر این سنگ هم به صورت یکدست و هم با رگه هایی از رنگ ها متنوع در بازار یافت می شوند. تنوع رنگی که در سنگ مرمر وجود دارد بیش از هر چیزی به وجود مقادیر زیادی از مواد معدنی مانند گرافیت سرپانتین، اکسید آهن و میکا به همراه برخی مواد آهکی می باشد.

از جمله دیگر ویژگی های این سنگ می توان به میزان آسیب پذیری این سنگ در برابر خط و خش و همچنین در مقابل اسید می باشد. بر این اساس باید از این سنگ در مکانی استفاده شود که به صورت طولانی مدت در معرض رطوبت قرار نداشته باشند. البته با حفظ شرایط محافظت از آن می توان از آن ها در این مکان ها نیز استفاده نمود. به طور کلی استفاده از آن ها در حمام و استخر مناسب نمی باشد.

صادرات سنگ مرمر صادراتی به کشورهای همسایه

صادرات سنگ مرمر صادراتی به کشورهای همسایه

صادرات سنگ مرمر به عنوان یکی از مهمترین محصولات تولیدی در کشور به بسیاری از کشورهای همسایه مانند عراق و کویت انجام می شود. در واقع با توجه به شرایط تحریمی که در حال حاضر در کشور به وقوع پیوسته است فروش سنگ مرمر صادراتی می تواند تا حد زیادی ارزآوری برای کشور به همراه داشته باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد مهدی محیطی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09129441329
mobile icon شماره پشتیبان: 09032932500
telegram icon کانال تلگرام: faranstone@
email icon پست الکترونیکی: Faranstones@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی فروش سنگ مرمر تراورتن ترا اونیکس

امروزه به دلیل ساختن برج های بلند و ساختمان های متفاوت به نسبت گذشته ها مصالح از فروش بالاتری برخوردار است و سنگ های مرمر هم نوعی از مصالح ساختمانی هستند که این

دیدگاهتان را بنویسید