فاران سنگ
خانه / سنگ مرمر / صادرات سنگ مرمر زنجان به کشورهای همسایه

صادرات سنگ مرمر زنجان به کشورهای همسایه

سنگ مرمر زنجان یکی از سر سخت ترین سنگ های آهکی رسوبی است که در طبیعت به راحتی یافت می شود و جزو ضروری ترین مصالح ساختمانی محسوب می گردد. این سنگ ها میزان مقاومت، بافت و طرح، رنگ متفاوت و مختلفی دارند و از معادن طبیعی استخراج شده و پس از انتقال به سنگ بری ها برای مصارف گوناگون در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

صادرات سنگ مرمر زنجان به کشورهای همسایه

خصوصیات فوق العاده سنگ مرمر زنجان

خصوصیات فوق العاده سنگ مرمر زنجانسنگ مرمر زنجان خصوصیات فوق العاده ای دارد از جمله: 

این محصول رنگ های زیبایی دارند که دیگر سنگ ها از آن رنگ ها بهره مند نیستند، در مقابل تغییرات آب و هوایی بسیار مقاوم هستند.

این نمونه صیقل پذیر است و جلای زیبا و چشم نوازی دارد و ضد گرماست یعنی گرما را جذب نمی کند و فضا را خنک نگه می دارد.

شیک، زیبا بودن استحکام و مقاومت در برابر آتش و فرسایش باعث شده سنگ مرمریت، سنگی با ارزش به شمار بیاید. به همین دلیل از طرفداران بسیار زیادی برخوردار می باشند.

این محصول گرد و غبار را نگه نمی دارد و حساسیت ایجاد نمی کند و به راحتی تمیز می شود‌.

سنگ مرمر جزو گران ترین سنگ ها است، که می توانید از آن به عنوان کفپوش در فضاهای مختلف ساختمان از قبیل راه رو ها، پله ها، کف آشپزخانه و سرویس بهداشتی و… استفاده کنید. به دلیل تنوع بسیار زیاد و زیبایی بیش از حد آن  از آن در نمای بیرونی ساختمان نیز استفاده می کنند.

از دیگر استفاده های سنگ های مرمری در فضای داخلی، بدنه لابی، مجسمه ها، پله ها، کف سالن ها، نمای داخلی بنا ،سنگ فرش داخلی ساختمان نیز استفاده می شود.



جدید ترین انواع سنگ مرمر زنجان با قیمتی مناسب

جدید ترین انواع سنگ مرمر زنجان با قیمتی مناسبانواع سنگ مرمر زنجان جدید رنگ ها و طرح های مختلفی دارند از جمله: رنگ صورتی، سبز، آبی و سفید و … . که هر کدام به نوبه ی شکیل و زیبا هستند.

تنوع رنگی این نمونه ی جذاب و شکیل به دلیل وجود موادی مانند سیلیس, میکا, اکسید آهن، سرپانتین, گرافیت و مواد آهکی در ساختار آن ها می باشد. 

عوامل مهم و تاثیر گذاری هستند که بر روی قیمت سنگ مرمر تاثیر می گذارند از جمله: کیفیت سنگ، رنگ، قطر و ابعاد، نوع فرآوری و طرح آن می توان اشاره کرد.

صادرات سنگ مرمر زنجان به کشور های دیگری از جمله: عراق، قطر،ترکیه، ازبکستان، ارمنستان و … انجام می شود و این نمونه طرفداران داخلی و خارجی بسیار زیادی دارد و ارز آوری، رونق بسیار خوبی برای کشورمان ایران ایجاد می کند و یک محصول عالی برای صادرات محسوب می شود‌.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد مهدی محیطی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09129441329
mobile icon شماره پشتیبان: 09032932500
telegram icon کانال تلگرام: faranstone@
email icon پست الکترونیکی: Faranstones@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی فروش سنگ مرمر تراورتن ترا اونیکس

امروزه به دلیل ساختن برج های بلند و ساختمان های متفاوت به نسبت گذشته ها مصالح از فروش بالاتری برخوردار است و سنگ های مرمر هم نوعی از مصالح ساختمانی هستند که این

دیدگاهتان را بنویسید