فاران سنگ
خانه / سنگ مرمر / نمایندگی فروش سنگ مرمر تراورتن در مشهد

نمایندگی فروش سنگ مرمر تراورتن در مشهد

در حال حاضر نمایندگی فروش سنگ مرمر تراورتن در مشهد اقدام به عرضه انواع گوناگونی از این سنگ ها در طرح ها و اندازه های مختلف کرده است. لازم به ذکر است شما می توانید از طریق همین سایت اقدام به خرید انواع این سنگ ها نمایید.

نمایندگی فروش سنگ مرمر تراورتن در مشهد

بارزترین ویژگی سنگ مرمر تراورتن درجه یک

بارزترین ویژگی سنگ مرمر تراورتن درجه یک

سنگ مرمر تراورتن درجه یک یکی از انواع سنگ های مرغوب و با کیفیت بوده که از آن برای استفاده در نماهای داخلی و بیرونی ساختمان ها استفاده می شود. این سنگ ها با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارند، می توانند سبب زیبایی و استحکام هر چه بیشتر ساختمان ها گردند.

به طور کلی می توان گفت سنگ مرمر یکی از جمله سنگ های آهکی بوده که کانی اصلی تشکیل دهنده آن به عنوان «کلسیت» شناخته می شود. این سنگ در میان ایرانی ها دارای محبوبیت فراوانی بوده و از آن برای ایجاد نماهای زیبا در ساختمان ها استفاده می شود. همچنین از قدیم الایام نیز از این سنگ در بناهای بزرگی مانند بنای معروف تاج محل استفاده شده است.

لازم به ذکر است که سنگ مرمر تراورتن ترکیبی از سنگ مرمر و تراورتن بوده که به طور کلی ویژگی های هر دو نوع سنگ را با هم در خود جای داده است. اگرچه مرمر گاهی به‌صورت یک یکدست و یک رنگ یافت می‌شود؛ اما در بیشتر موارد به‌صورت یک رنگ زمینه است که در سراسر آن رگه‌های سفید، خاکستری یا سیاه مشاهده می‌شود.

از جمله رنگ‌های دیگر آن که در بازار یافت می شود می توان به خاکستری، سیاه، صورتی، آبی یا سبز اشاره کرد. این سنگ یا به‌صورت یک سطح صاف و براق یا با یک پوشش لعاب دار براق تولید می‌شود. همچنین این سنگ دارای درخشندگی مطلوبی نیز است. 

قیمت سنگ مرمر تراورتن به چه عواملی وابسته است؟

قیمت سنگ مرمر تراورتن به چه عواملی وابسته است؟

به طور کلی می توان گفت قیمت سنگ مرمر تراورتن به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله عوامل تعیین کننده قیمت این سنگ ها می توان به مواردی نظیر ابعاد و کیفیت آنها اشاره کرد. البته نوسانات بازار ارز نیز در قیمت نهایی این محصول اثر گذارند.

به هر حال سنگ تراورتن نیز با با توجه به میزان زبری که در آن وجود دارد بیشتر برای استفاده در کف سازی استفاده می شود. همچنین این سنگ نیز در برابر رطوبت از میزان استحکام بیشتری برخوردار بوده که به همراه زبری آن سبب شده بیشتر از آن برای استفاده در کف استخرها استفاده شود. 

لازم به ذکر است که سنگ مرمر تراورتن با توجه به دارا بودن ویژگی های هر دو نوع سنگ مورد نظر می تواند جلوه زیبایی به نمای مورد نظر شما بدهد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد مهدی محیطی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09129441329
mobile icon شماره پشتیبان: 09032932500
telegram icon کانال تلگرام: faranstone@
email icon پست الکترونیکی: Faranstones@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی فروش سنگ مرمر تراورتن ترا اونیکس

امروزه به دلیل ساختن برج های بلند و ساختمان های متفاوت به نسبت گذشته ها مصالح از فروش بالاتری برخوردار است و سنگ های مرمر هم نوعی از مصالح ساختمانی هستند که این

دیدگاهتان را بنویسید